IPv6 ger 110% nöjdare kunder

Våra kunder har blivit 110% nöjdare när vi har implementerar IPv6 hos kunden! Vi har försökt att förstå varför genom att analysera brandväggsrapporter, bandbreddsutnyttjande, fördröjningar m.m. men vi har själva inte funnit svaret på vår fråga.

Därför tog vi beslutet att låta det berömda Kartoffelbrei Birneninstitut från Bern i Schweiz att analysera saken. Vi hade också turen att deras mest berömda forskare Heinz Hückler inte hade något uppdrag efter nyår. Vår vän Heinz är mest känd för att få fram olika unika substanser i schampo och hudkrämer som stoppar åldern och förhindrar håravfall. Att få fram resultat för IPv6 borde inte vara något problem!
Heinz hightechlabbHeinz IPv6Efter ett par dagars idogt forskande konstaterade Heinz att det till 99%’s chans var IPv6-headerns fasta storlek tillsammans med amalgamfyllningar i tänderna som var de avgörande faktorerna. Är man född så pass sent att man inte har amalgamfyllningar i tänderna så kommer det ändå att fungera men det ger inte samma höga effekt.Till vänster ser ni Heinz hightechlabb som han använde och till höger en bild på honom när han besökte oss för att presentera resultatet.

 

 

 

 

Inget av det jag skrivit ovan är sant. Det som däremot är sant är att införandet av IPv6 på företag inte är något problem om man vet vad man håller på med. Jag tycker att Sverige borde införa ”IPv4-förebyggande rådet” där man anonymt kan ställa frågor när konsulter eller anställda inte förstår/törs/kan/vill införa IPv6.

Dela inlägget

Dela på facebook
Dela på google
Dela på twitter
Dela på linkedin
Dela på pinterest
Dela på print
Dela på email

Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.