
För- och nackdelarna med en telefonilösning i molnet
Molnbaserade telefonisystem blir alltmer populära för företag av alla storlekar. Högre kvalitet, större flexibilitet och tillförlitlighet är bara några av de vanligaste argumenten som brukar
Molnbaserade telefonisystem blir alltmer populära för företag av alla storlekar. Högre kvalitet, större flexibilitet och tillförlitlighet är bara några av de vanligaste argumenten som brukar
Ja det är valår i år 2018. Vi läser om Facebook som läckt data inför andra val, ryska trollfabriker som påverkar val, fake news och
Våra kunder har blivit 110% nöjdare när vi har implementerar IPv6 hos kunden! Vi har försökt att förstå varför genom att analysera brandväggsrapporter, bandbreddsutnyttjande, fördröjningar
Du känner igen situationen från privatlivet. Displayen visar 4 missade samtal, men från ett nummer du inte känner igen. Det är ganska troligt att du
Den 25:e maj 2018 ersätts personuppgiftslagen, PUL, med EU:s nya lagstiftning General Data Protection Regulation som i Sverige kallas dataskyddsförordningen. Här tipsar vi om 8
Teknikövergången måste gynna medarbetarna i arbetet. Resultatet ska vara till hjälp för användaren av telefonin. Det säger Johan Hägglund, som är IT-konsult och kröníkör i Telekom Idag.
Här följer svaren på de 7 vanligaste frågorna vi får under vår ”introduktion i General data protection regulation” och workshop 1 ”inventering av personuppgifter”. | Ladda gärna
Marielundsvägen 2
803 22 GÄVLE
info@interlan.se
0770-33 90 00
Heden hus 112
821 31 BOLLNÄS
info@interlan.se
0770-33 90 00
Hästmarksvägen 2G
891 38 ÖRNSKÖLDSVIK
info@interlan.se
0770-33 90 00